maandag 1 augustus 2011

Menaaikamertje

Omdat het toch wel heel vervelend werd om steeds mijn (naai)spullen terug te vinden op zijn bureau, besloot manlief om voor mij een deel van de zolder in te richten als naaikamertje voor mij!!  Hij heeft er heel veel werk aan gehad. Eerst moest er een muur geplaatst worden en een extra velux. Daarna nog de afwerking (plaatjes aan het plafond en lenolium op de vloer). En ik mocht gaan shoppen naar de Ikea! Ik kon er mijn hartje ophalen met allemaal stofjes, bankjes en rekjes te kopen. Nu heb ik mijn eigen creatieve ruimte. Superblij ben ik ermee. Ik voel me precies zoals een kind in een speelgoedwinkel! Het is beslist een van de beste kado's die ik tot nu toe kreeg van mijn ventje. Vanaf nu ben ik dus ieder vrij moment terug te vinden op mijn naaikamertje en zullen er hier veel nieuwe naaisels geboren worden!


ps Memelonie: kan je n's je adres doormailen naar mij, dan kan ik je give-away bezorgen. Mijn mailadres is: stefanie.lievens@telenet.be

1 opmerking:

  1. Wat een leuke plek! Ik ben al heel benieuwd naar die naaisels die er gefabriceerd zullen worden...

    BeantwoordenVerwijderen